Prezentare Rezultate
Etapa 1
Studii privind:
- Aspecte teoretice in simularea si modelarea incintelor acustice – STRAERO
- Teoria transmisibilitatii acustice a sunetului – UPB
- Principii de proiectare a fuselajului – ROMAERO
- Legislatia privind metodele de masurare a perturbatiei acustice – INCDT COMOTI
- Cerintele regulamentare identificabile tipului de avion – GECI
- Necesitatea asigurarii calitatii in industria aeronautica – ROMAERO
Etapa 2
- Proiect panou fuselaj tinand cont de reglementarile in vigoare privind proiectarea aeronavelor – model conceptual
- 2 modele matematice de simulare a fenomenului transmisibilitatii acustice prin panou - model conceptual
Etapa 3
- Proiect cadru de prindere in camera cu trape a panoului de fuselaj – model conceptual
- Proiect dispozitiv de asamblare a panoului de fuselaj – model conceptual
- Dispozitiv asamblare ansamblu panou de fuselaj – model functional
- Modele matematice de simulare a fenomenului transmisibilitatii acustice prin panou – model conceptual
Camera de emisie --
Camera de receptie
f [Hz]
|
L1 [dB]
|
L2 [dB]
|
L1-L2[dB] |
100 |
86,0 |
72,6 |
13,4 |
125 |
89,2 |
79,3 |
9,9 |
160 |
93,1 |
82,8 |
10,3 |
200 |
93,2 |
80,8 |
12,4 |
250 |
93,5 |
79,9 |
13,6 |
315 |
93,5 |
79,0 |
14,5 |
400 |
93,9 |
79,6 |
14,3 |
500 |
93,1 |
78,7 |
14,4 |
630 |
92,0 |
77,4 |
14,7 |
800 |
92,0 |
74,4 |
17,6 |
1 k |
91,9 |
73,5 |
18,4 |
1.25 k |
93,1 |
73,8 |
19,3 |
1.6 k |
94,6 |
73,9 |
20,7 |
2 k |
94,8 |
72,7 |
22,1 |
2.5 k |
94,8 |
70,0 |
24,8 |
3.15 k |
96,1 |
69,9 |
26,2 |
4 k |
96,0 |
67,9 |
28.1 |
5k |
89,5 |
59,3 |
30,3 |
|
|