KEROSEN

FP7 Program: ESPOSA - Efficient Systems and Propulsion for Small Aircraft
Experimentari cu kerosen: 0.3 kg/s aer; 400 kPa; 530 K air (2015)

GAZE NATURALE

TEENI “Turboshaft Engine Exhaust Noise Identification” FP7-AAT-2007– 212367–(TURBOMECA and DLR) – Experimentari cu camera de ardere la marimea 1:1
Combustibil gaz natural: 1.3 kg/s aer; 1200 kPa; 1350 K

Experimentari presiune joasa - turbomotoare cu gaze naturale
800 KW - 113 kPa aer; 1.3/Kg/s aer
1500 KW - 113 kPa aer; 2.5/Kg/s aer

POSTCOMBUSTIE - COGENERARE

Postombustor pentru combustibili gazosi - masurari PIV

Masurari in jeturi de aer a campurilor de viteze - PIV

Proiect JTI CLEANSKY 2014 - OPA (Optimization of Air jet pump design for acoustic application)

COMBUSTIBILI NECONVENTIONALI

Arderea amestcurilor de camelina si kerosen pentru aviatie - proiect Cambridge University, COMOTI, TAROM
 
 
Cercetari referitoare la posibilitatea folosirii camelinei drept combustibil in turbomotoare
Procesarea si arderea uleiului de piroliza obtinut din deseuri termoplastice

ARDEREA AMESCURILOR DE HIDROGEN

HIDROCOMB - Model experimental camere de ardere cu flacara turbulenta, cu gaze naturale imbogatite cu hidrogen

CAMERE DE ARDERE MICROMOTOARE

0.7 kg/s;4000 kPa air nominal - la presiune joasa in conditii de similitudine

GAZEIFICARE

Model experimental de Centrala de gazeificare UBICENT - 01 - posibilitate functionare in ciclu cogenerativ

PULSO-JET

Camera de ardere cu jet pulsatoriu

Cercetari CFD

Dezvoltarea, implementarea si validarera experimentala a unui algoritm numeirc original functional de camera de ardere pentru ardere turbulenta reactiva